112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ PERSONELİNDEN ÖĞRENCİLERE FARKINDALIK EĞİTİMİ
112 Acil Çağrı Merkezi’nde görevli Çağrı Karşılama Personeli Ayşegül Köse Namık Kemal İlkokulu’nda öğrencilere mesleğini tanıttı.
112 Acil Çağrı Merkezi’nde görevli Çağrı Karşılama Personeli Ayşegül Köse Namık Kemal İlkokulu’nda öğrencilere mesleğini tanıttı.
DMHA DÜZCE - Düzce 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü’nde görev yapan Çağrı Karşılama Personeli Ayşegül Köse, Namık Kemal İlkokulu’nda düzenlenen etkinlikte mesleğini tanıttı. Etkinlik kapsamında öğrencilere, 112 Acil Çağrı Merkezi'nin hangi durumlarda aranması gerektiği ve merkezin çalışma sistemi hakkında bilgilendirme yapıldı. Ayşegül Köse, özellikle gereksiz çağrıların önlenmesi ve acil durumlarda doğru bilgi paylaşımının önemine dikkat çekti. Öğrenciler etkinlik sırasında merak ettikleri soruları sorma fırsatı bulurken, eğitimin sonunda 112 Acil Çağrı Merkezi’nin önemine dair bilinçlendirme hedefi başarıyla gerçekleştirildi.
Benzer Haberler
CHP DÜZCE MİLLETVEKİLİ TALİH ÖZCAN ''DÜZCE'DE DEPREME DAYANIKSIZ OKUL VAR MI?''
DÜZCE'DE ''KISKAÇ-34'' OPERASYONU DÜZENLENDİ
MİLLİ EĞİTİM PERSONELİNE ''EN İYİ NARKOTİK POLİSİ ANNE PROJESİ'' KAPSAMINDA EĞİTİM
MİNİKLERDEN VALİ YARDIMCISI PALA'YA ZİYARET
DÜZCE'DE UMRE SEMİNERİ DÜZENLENDİ
OSGB FİRMALARI DÜZCE TSO'DA BİR ARAYA GELDİ
DÜZCE 2024 YILINDA TÜRKİYE'DE 20. OLDU
İTFAİYE VE ZABITA PERSONELİ ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU