112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ PERSONELİNDEN ÖĞRENCİLERE FARKINDALIK EĞİTİMİ
112 Acil Çağrı Merkezi’nde görevli Çağrı Karşılama Personeli Ayşegül Köse Namık Kemal İlkokulu’nda öğrencilere mesleğini tanıttı.
112 Acil Çağrı Merkezi’nde görevli Çağrı Karşılama Personeli Ayşegül Köse Namık Kemal İlkokulu’nda öğrencilere mesleğini tanıttı.
DMHA DÜZCE - Düzce 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü’nde görev yapan Çağrı Karşılama Personeli Ayşegül Köse, Namık Kemal İlkokulu’nda düzenlenen etkinlikte mesleğini tanıttı. Etkinlik kapsamında öğrencilere, 112 Acil Çağrı Merkezi'nin hangi durumlarda aranması gerektiği ve merkezin çalışma sistemi hakkında bilgilendirme yapıldı. Ayşegül Köse, özellikle gereksiz çağrıların önlenmesi ve acil durumlarda doğru bilgi paylaşımının önemine dikkat çekti. Öğrenciler etkinlik sırasında merak ettikleri soruları sorma fırsatı bulurken, eğitimin sonunda 112 Acil Çağrı Merkezi’nin önemine dair bilinçlendirme hedefi başarıyla gerçekleştirildi.
Benzer Haberler
BELMEK RESİM KURSLARI SANATA VE SOSYALLEŞMEYE KAPILAR AÇIYOR
YIĞILCA ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ, GELECEĞİN LİSE ADAYLARINI AĞIRLADI
DÜZCE'DE NORMAL DOĞUM EYLEM PLANI KAPSAMINDA EBELERE EĞİTİM PROGRAMI DÜZENLENDİ
AKÇAKOCA'DA ÖĞRENCİLERE KENE VE BULAŞICI HASTALIKLAR HAKKINDA FARKINDALIK EĞİTİMİ VERİLDİ
ÇİLİMLİ'DE SAĞLIK BAKANLIĞI ''İDEAL KİLONU ÖĞREN, SAĞLIKLI YAŞA'' KAMPANYASI KAPSAMINDA FARKINDALIK STANTI AÇILDI
KÜÇÜK TENİSCİLERDEN İL MÜDÜRÜNE ZİYARET
BEYKÖYLÜ KADINLAR TURKUAZ SOSYAL TESİSLERİ'NDE MATİNEDE BULUŞUYOR
AKÇAKOCA'DA KÖYLERİN ALTYAPI SORUNLARI MASAYA YATIRILDI